Повернення

Обмін та повернення

1. Переконайтеся, що після покупки пройшло не більше 14 днів

Запакуйте товар в оригінальну упаковку у повній комплектації. Виріб і його комплектуючі мають зберегти товарний вигляд, заводські пломби та всі захисні плівки.
* товари, що постачаються в комплекті, необхідно повертати також у комплекті.
2. Підготуйте документи
При собі мати документи, що підтверджують покупку. Товарний чек та гарантійний талон від нашого магазину.
3. Принесіть товар до магазину
Відправитися до нашого магазину за адресою м. Київ вул. Оболонська 25.
4. Здати товар для технічного огляду.
Обов'язковий крок щоб переконатися, що товар дійсно не був у використанні і не піддавався будь-яким іншим механічним маніпуляціям.
 
 

Підстави для повернення та обміну товарів

Посилаючись на Закон України «Про захист прав споживача» та ст.9, покупець може протягом двох тижнів поміняти товар на такий точно:

  • якщо товар не влаштував покупця за кольором, розміром чи формами.
  • не можна застосовувати за призначенням, але за умов, що товар не використовувався покупцем та має товарний вигляд, споживчі якості, заводську упаковку, пломби та документи.

Якщо в момент обміну такого ж товару немає, то покупець може:

  • купити будь-який інший товар
  • отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару
  • змінити товар на такий же при першому ж його надходженні у продаж

Під час процедури повернення грошей розрахунки з покупцем проводяться виходячи з ціни на товар у день покупки. Ви можете вимагати у продавця свої гроші назад, витрачені на купівлю товару, і він повинен їх повернути в той день, коли були пред'явлені ці вимоги або у разі відсутності можливості повернути всю суму – протягом семи днів та не на день пізніше.

Вимоги споживача розглядатимуться лише після пред'явлення товарного чека, який підтверджує купівлю, збереження повної комплектації товару, наявності упаковки від виробника, на якій має бути штрих-код та заповнений гарантійний талон. У випадках коли відбувається повернення товару неналежної якості, споживач зобов'язаний надати акт (з круглою печаткою), який він повинен отримати в спеціальному Сервісному Центрі. В акті мають бути зазначені «суттєві недоліки» придбаного товару.

Ви можете домогтися заміни товару або повернення грошей, тільки якщо дотримуватиметеся всіх умов.

!! Але є причини, через які Вам можуть не обміняти товар або не повернути гроші:

  • з дня купівлі товару, який не має недоліків, минуло не більше 14 днів
  • товар, який не має суттєвих недоліків, але вже не має вигляд нового товару та є якісь дефекти, що виникли з вини покупця
  • під час перевірки якості товару було виявлено факти, що свідчать про спробу розтину, ремонту чи інших порушень гарантійного обслуговування.
  • відсутність документа, що підтверджує купівлю товару, гарантійного талону чи повної комплектації товару

Також варто звернути увагу на те, що згідно з п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживача» споживач зобов'язаний:

  • перед тим як використовувати товар потрібно вивчити правила експлуатації товару, які йдуть разом з ним
  • у випадках, коли не зрозумілі умови використання купленого товару, споживачеві слід звернутися за консультацією до продавця, виробника або іншої особи, зазначеної в документах, що виконує дані функції
  • використовувати товар за призначенням та не порушувати умов експлуатації, зазначених у документах виробника чи продавця.
  • щоб уникнути негативних наслідків використання товару, споживач зобов'язаний дотримуватися заходів безпеки, зазначених у документах виробника або у разі відсутності їх, дотримуватись загальноприйнятих заходів безпеки під час експлуатації товарів цієї категорії.

Покупець має право зробити повернення Товару (Повернення Товару провадиться, якщо зазначений Товар не був у вжитку, збережені його споживчі властивості, фабричні ярлики, товарний вигляд тощо), без зазначення причин протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту фактичного отримання Товару безпосередньо від продавця або осіб, які представляють Продавця.

Повернення Товару у разі виявлення недоліків, пов'язаних з невідповідністю умовам Замовлення, що виникли з вини Продавця:

У разі якщо Товар переданий Вам з частковим недотриманням або з порушенням умов Замовлення з вини Продавця щодо асортименту, комплектності, кількості Товару, Ви маєте право сповістити Продавця (не пізніше семи календарних днів після отримання) про ці порушення та вимагати їх усунення.

Також Ви маєте право на відмову від товару та повернення сплачених коштів. У цьому випадку Товар має бути повернений Продавцю із збереженням первозданного товарного вигляду, його споживчих властивостей, пломб, фабричних ярликів.

Для повернення товару Вам необхідно надати документ, що підтверджує факт та умови його придбання.

Для повернення необхідно заповнити заяву повернення товару.