Повернення і обмін

Підстави для повернення та обміну товарів

Посилаючись на Закон України "О защите прав потребителя", покупець може протягом 14 днів поміняти товар на такий:

  • якщо товар не влаштував покупця за кольором, розміром чи формою
  • не можна застосовувати за призначенням, але за умови, що товар не використовувався покупцем та має товарний вигляд, споживчі якості, заводську упаковку, пломби та документи

Умови обміну чи повернення товару

  1. Переконайтеся, що після покупки минуло більше 14 днів. Упакуйте товар в оригінальну упаковку у повній комплектації. Виріб та його комплектуючі повинні зберегти товарний вигляд, заводські пломби та захисні плівки (товари, що постачаються в комплекті, необхідно повертати також у комплекті).
  2. Підготуйте документи. При собі мати документи, що підтверджують придбання. Товарний чек та гарантійний талон від нашого магазину.
  3. Принесіть товар у магазин. Вам необхідно прийти разом із товаром на повернення/обмін у наш магазин за адресою: м. Київ, вул. Оболонська 25.
  4. Здати товар для огляду. Обов'язковий крок, щоб переконатися, що товар дійсно не був у використанні і не піддавався будь-яким іншим механічним маніпуляціям.

Якщо в момент обміну такого ж товару немає, то покупець може:

  • купити будь-який інший товар
  • отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару
  • змінити товар на такий же при першому надходженні у продаж

При процедурі повернення грошей розрахунки з покупцем виробляються з ціни товару у день купівлі. Ви можете вимагати у продавця свої гроші назад, витрачені на купівлю товару, і він повинен їх повернути в той день, коли були висунуті ці вимоги або у разі відсутності можливості повернути всю суму – протягом семи днів і не на день пізніше.

Вимоги споживача розглядатимуться лише після пред'явлення товарного чека, що підтверджує купівлю, зберігання повної комплектації товару, наявності упаковки від виробника, на якій має бути штрих-код та заповнений гарантійний талон. У випадках коли відбувається повернення товару неналежної якості, споживач зобов'язаний надати акт (з круглою печаткою), який він повинен отримати в спеціальному Сервісному Центрі. В акті мають бути зазначені суттєві недоліки придбаного товару.

Ви можете домогтися заміни товару або повернення грошей, тільки якщо дотримуватиметеся всіх умов.

Причини, через які Вам можуть не обміняти товар або не повернути гроші

  • з дня купівлі товару, що не має недоліків, минуло не більше 14 днів
  • товар, який не має суттєвих недоліків, але вже не має вигляду нового товару і є якісь дефекти, що виникли з вини покупця
  • під час перевірки якості товару виявили факти, які свідчать про спробу розтину, ремонту чи інших порушень гарантійного обслуговування
  • відсутність документа, що підтверджує покупку товару, гарантійного талону або повної комплектації товару

Також слід звернути увагу, що відповідно до п.3 ст.4 Закону України "Про захист прав споживача" споживач зобов'язаний:

  • перед тим як використовувати товар потрібно вивчити правила експлуатації товару, що йдуть разом із ним
  • у випадках, коли не зрозумілі умови використання купленого товару, споживачеві слід звернутися за консультацією до продавця, виробника або іншої особи, зазначеної в документах, які виконують ці функції
  • використовувати товар за призначенням та не порушувати умов експлуатації, зазначених у документах виробника або продавця
  • щоб уникнути негативних наслідків використання товару, споживач зобов'язаний дотримуватись заходів безпеки, зазначених у документах виробника або у разі відсутності їх, дотримуватися загальновжитих заходів безпеки при експлуатації товарів цієї категорії

Покупець має право здійснити повернення Товару (Повернення Товару провадиться, якщо зазначений Товар не був у вжитку, збережені його споживчі властивості, фабричні ярлики, товарний вигляд тощо), без зазначення причин протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту фактичного отримання Товару безпосередньо від продавця чи осіб, які представляють Продавця.

Повернення Товару у разі виявлення недоліків, пов'язаних із невідповідністю умовам Замовлення, що виникли з вини Продавця

У разі якщо Товар передано Вам з частковим недотриманням або з порушенням умов Замовлення з вини Продавця за асортиментом, комплектністю, кількістю Товару, Ви маєте право сповістити Продавця (не пізніше семи календарних днів після отримання) про ці порушення та вимагати їх усунення.

Також Ви маєте право на відмову від товару та повернення сплачених коштів. У цьому випадку Товар має бути повернений Продавцю із збереженням первозданного товарного вигляду, його споживчих властивостей, пломб, фабричних ярликів.

Для повернення товару необхідно надати документ, що підтверджує факт та умови його придбання.

Для повернення необхідно заповнити заяву про повернення товару.